Шановні відвідувачі блогу!!!

Вітаю вас на моїй сторінці в мережі Інтернет!
Сподіваюся, що відвідавши її, ви знайдете для себе корисну інформацію, цікаві ідеї, що надасть вам натхення і наснагу для роботи.

З найкращими побажаннями
Царенко Ірина Вікторівна

3.18.2015

18 березня у 2 класі Мануйлівського НВК відбулися відкриті батьківські збори - родинне свято "А у нас родина дружна".







Мета. 1. Формувати моральну культуру дітей та батьків. 
2. Сприяти розвитку комунікативних умінь, доброти та взаєморозуміння в родинах учнів, а також створенню передумов для подальшої спільної діяльності школи та родини.
Обладнання: Квіти, повітряні кульки, кольорові стрічки для святкового оформлення залу.
Коментар: Захід проводиться у  формі свята.

На захід запрошують родини учнів. Гості займають місця відповідно
до табличок, прикріплених до крісел. Наприклад: «Родина Іваненків».
Заздалегідь родинам учнів роздають квитки-запрошення. Вони мають бути приблизного такого змісту:
«Шановні Іване Миколайовичу та Маріє Юріївно! Наш клас та Ваш син Сергій запрошують Вас взяти участь у нашому спільному святі «А у нас родина дружна». Ми чекаємо на Вас та сподіваємось, що у нашій шкільній родині ви не будете відчувати себе гостями. Всі учні 2-А та їхній класовод Інна Іванівна».

Діти виготовляють до заходу «Книги для тат і мам» зі своїми малюнками, казками та розповідями, присвяченими татам та мамам. Класовод готує анкету «Портрет ідеальних батьків (дітей)», запитання якої записуються на великому аркуші паперу. Кожна родина заздалегідь отримує аркуш ватману та завдання зобразити свою сім'ю у формі колажу. Із цих колажів учасники заходу організовують виставку «Моя сім'я». Учні розучують вірші за темою заходу (про маму, тата, бабусю або дідуся). Крім того, вони виготовляють для членів своєї родини сувеніри, аплікації та листівки.
Для проведення заходу учитель організовує фотовиставку на тему «Клас — моя родина».

ХІД ЗАХОДУ

Захід відбувається в актовому залі школи. Угорі на центральній стіні прилаштовано плакати:
«Любов'ю та поступливістю досягається все»
                                                                     Жан Поль
«Я + Я = щаслива та дружна, надійна та вірна СІМ'Я».

На сцені розміщене «Дерево життя», яке вирізається з картону чи фанери. На гілочках «дерева» прикріплюються листочки, на яких розміщуються фотографії родин учнів. По всьому залу розвішані колажі «Моя сім'я».
I.                  Відкриття заходу, слово класовода
Класовод. Шановні батьки, бабусі, дідусі! Дорогі діти! Сьогодні ми всі зібралися тут недарма. Сьогодні у нас особливий день — день родини. Сім'я — це початок всьому: навчанню, вихованню, розвитку особистості. Вона немов би маленька клітинка організму, яка, мов краплина води, відображає й успіхи, і проблеми, і досягнення суспільства. Недарма кажуть, що сім'я, родина — це колиска нації.
«Міцна сім'я — міцна держава»,— так часто говорять.
І це правда.
Тож дозвольте розпочати наше свято. Я сподіваюся, воно буде добрим, щирим і трішки чарівним.
II.               Виступ дітей.

Здрастуйте, Здрастуйте, Здрастуйте, 
Із нашого класу батьки!
Радісно, радісно, радісно,                     
Що ви до нас нині прийшли.
Скажемо спасибі, мами й тата вам.
Побажаєм щастя ми своїм батькам.

Бачу тут сидять із нами               
Наші татусі і мами,
І бабусі й дідусі
Усіх вітаєм від душі!



На світі білому єдине,                  
як і Дніпрова течія,
домашнє вогнище родинне,
 оселя наша і сім*я.


Людське безсмертя з роду і до роду
Увись росте з корінням родоводу.
І тільки той, у кого серце чуле,
Хто знає, береже минуле
І вміє шанувать сучасне –
Лиш той майбутнє вивершить прекрасне.




Пісня  ( на мотив «Ласкаво просимо»)

1.     Сьогодні ми зібралися на свято,
 до нього готувалися усі.
Щасливі, що у класі мами й тата,
Бабусі і рідненькі дідусі.

Приспів.
Ми вас вітаємо, ми вас вітаємо.
Весь перший клас наш щиро промовля.
Ми вас вітаємо, ми вас вітаємо.
Хай щастя наша повниться сімя.

2.     Хай це родинне свято в нашім класі
Ще більше здружить і зріднить всіх нас.
Бо  щасливіша в світі та людина,
Що друзів має поруч повсякчас.

Приспів


Сімя – це пристань і гавань.                 Вчитель
Сюди повертаємось знову і знов.
Із мандрів далеких і плавань –
Тут вічно панує любов.
Тебе тут  завжди пам’ятають.
Куди б ти не їхав, не йшов,
На тебе постійно чекають :
Увага, турбота й любов.



III. Ігри та конкурси для учасників свята.
1.     «Знайомство»
Продовжити моє речення «Я хочу, щоб  сьогодні до мене звертались………., бо ……………»
2.     «Передбачення» (що я чекаю від сьогоднішнього свята?)
3.     «Характеристика членів родини»
Батьки записують ім’я своєї дитини і на кожну літеру підбирають рису характеру, що притаманна дитині.

Діти пишуть слово родина і до кожної літери добирають слово, що характеризує членів родини.

4.Представлення родин.
Сучасний світ –це світ постійного неспокою, зла , несправедливості та нестабільності. В такий час дуже важко жити, а тому частіше приходиться виживати. Але є на світі той невеличкий острів, де вічно панує любов, де тобі завжди раді і готові підставити надійне плече. Це батьківський поріг, це дружна і міцна родина. У кожного своя, різна, але однаково надійна.
Кожна родина сідає навколо столу. Діти, батьки яких не змогли прийти, підсаджуються до столів як гості, разом вони утворять команди.
Кожна родина представляє себе за допомогою родинного дерева.
1.       
5.      . Я хочу оголосити наступний конкурс - «Сімейне блюдо».
Кожна родина представляє традиційне  блюдо .
6.      Наступний конкурс - «Сімейна традиція».
 Сімейні традиції бувають не тільки у знаменитих родин, вони є в кожної родини. Сьогодні ми з вами побачимо багато прикладів, гідних наслідування..
7.     Розминка « Рухалка “Пересадки”
ЗВР: Ви всі – батьки. Якщо вас стосуються мої слова – робіть те, що я вам скажу.
Встаньте і сядьте на вільні стільці ті,
- у кого є діти;
- у кого погана дитина;
- кому дитина хоч раз завдавала прикрощів;
- хто любить свою дитину більше, ніж кого-небудь і що-небудь у світі.

Висновок ,,,,,……………………………………………………………


8. наступний конкурс - «Сімейна реліквія».
Людина не на голу землю приходить і не пустелю після себе залишає.
.
9.     Наш наступний конкурс - «Іспит для батьків».
1       Хто головний у вашій сім'ї?;
2       Хто готує смачні обіди у вашій сім'ї ?
3       Улюблений колір вашої дитини, якого кольору портфель хоче?;
4       Якого кольору очі у мами?
5       Заповітна мрія;
6       Улюблена справа тата?
7       Ким мріє стати як виросте?
8       про який подарунок мріє?
10. Сімейний колаж «Мрії моєї родини»
Ведучий. На закінчення сімейного вечора я оголошую останній конкурс –
8.«Сюрприз»

 II. Інсценування казки «Небесні світлячки»
Підведення підсумків. Аналіз передбачення.
Нехай довгі роки зберігається тепло вашого сімейного вогнища. Дякуємо вам за увагу й участь у сьогоднішньому вечорі!
Тепло  ваших родинних стосунків обов’язково залишаться в душах ваших дітей та онуків і дадуть гарні плоди людяності, щирості, милосердя та любові. Своє ж серце я віддаю не тільки дітям, а й вам, дорогі батьки. На згадку і добру пам'ять про сьогоднішнє свято дарую вам символічні сердечка –пам'ятки.  Хай допоможуть і стануть вам у пригоді.
А зараз усі запрошуються на чаювання.


2 коментарі:

  1. Такі родинні свята стали вже традицією в класі, де вчителем Ірина Вікторівна. Важко переоцінити значення таких свят. Родина, школа , дитина тут разом - у конкурсах, вікторинах, які стирають бар'єри чи непорозуміння між головними учасниками навчально - виховного процесу. Було б добре, якби такі свята стали традицією й в інших класах. Це ефективний і позитивний досвід організації виховної роботи, вартий наслідування та вивчення.

    ВідповістиВидалити