Шановні відвідувачі блогу!!!

Вітаю вас на моїй сторінці в мережі Інтернет!
Сподіваюся, що відвідавши її, ви знайдете для себе корисну інформацію, цікаві ідеї, що надасть вам натхення і наснагу для роботи.

З найкращими побажаннями
Царенко Ірина Вікторівна

2.18.2016

Для віртуального семінару  вчителів початкових класів "Використання здоровязберігаючих технологій" пропоную власну розробку Тижня здоров я  в початкових класах. Подаю розробку лише першого та другого днів. Якщо комусь буде цікаво, із задоволенням поділюсь всією розробкою.


Мануйлівський НВК


Вчитель початкових класів  -  І.В. Царенко
Тиждень здоров'я в початкових класах

Мета :
формувати відповідальну внутрішню позицію щодо свого здоров’я на основі     позитивних  мотивів;
поглиблювати усвідомлення поняття «здоров'я», необхідності турботи про нього;
розширювати знання про негативний вплив шкідливих звичок;
розвивати самостійне, творче мислення, навички співпраці в парі, в групі.

Обладнання: аркуші паперу, фломастери, кольорові олівці, ножиці, клей- олівець, мікрофон, малюнок «Циферблат життя», картки із зображенням сонечка та хмаринок, плакати з прислів’ями про здоров’я, паперові смужки, малюнки для групової та колективної роботи.

День перший – «Людина та її  здоров’я»


  1. Вправа  «Нетрадиційне привітання»
Учасники ходять по кімнаті  й за командою учителя при зустрічі вітаються:
а) долоньками;
б) коліньми;
в) чолом;
г) боком і т. п.
Після закінчення вправи учні сідають на свої місця.
  1. Хвилинка  психологічного настрою.
Зазирнуло сонечко в віконце,
Посміхнулось весело мені.
«Я бажаю всім добра й здоров’я»,-
Шепотів промінчик в тишині.
Діти виконують рухи за вчителем.
  1. Повідомлення теми і мети уроку.
-         Сьогодні ми розпочинаємо Тиждень здоров’я. Протягом п’яти днів ми будемо говорити про здоров’я: як ми до нього ставимося?  Яку роль воно відіграє в нашому майбутньому? Чи є перешкоди для його збереження і як їх можна подолати?

  1. Інтерактивна вправа «Циферблат життя»
-         Сьогодні будемо малювати. На аркуші намалюйте коло – це буде циферблат. Цифри на ньому будуть означати не  час, а роки нашого життя.  Спочатку ми народилися – цифра 0.  Потім ви росли, стрілка рухалася від цифри до цифри і зараз вона стоїть на певному числі. Скільки років кожному з вас? Відмітьте це число на колі. А далі малюйте стільки, скільки ви хочете прожити.
                    Напишіть на циферблаті, ким виє зараз (учні) і ким ви будете через 10, 20,30…..200 років. (Час на виконання 3-5 хв)
-         Що у  вас вийшло?  Ким ви хочете стати?
  1. Інтерактивна гра «Мікрофон».
-         Усі ви хочете бути успішними в житті, мати професію, виховувати дітей, діждати онуків. Що, на вашу думку, необхідно для досягнення всіх цих бажань?
Уявіть, що у вас у руках мікрофон.
Діти пропонують свої варіанти відповідей. Наприкінці учитель підводить до висновку, що необхідною умовою досягнення життєвих цілей є здоров’я.
Діти прикріплюють свої «циферблати» на дошці.
     6. Руханка «Веселий молодець»
  1. Мозковий штурм «Здоров’я – це…..»
Правила роботи. ( Складають учні )
Визначення поняття здоров’я (дає вчитель, використовуючи власну презентацію)
Здоров’я – це стан повного фізичного,
духовного і соціального благополуччя,
а не лише відсутність хвороб і фізичних вад.

  1. Модель здоров’я «Якщо хочеш бути здоровим».  Робота в групах.
 Учні об’єднуються в три  групи і створюють свою модель здоров’я.
 Після завершення роботи  представник від кожної команди  презентує свою модель здоров’я.

День другий -  «Чому люди хворіють?»
  1. Хвилинка психологічного настрою «Літературна морока» (прислів’я про здоров’я)
з

м
и

в
е

д
е
о
т
н

л
і
0
н
ж
и
а
а
и
ш
р

н
п
в
з
к
о
о
я
а
у
і

і
р
в
'

к
т
ь

г
Завдання : знайшовши початкову літеру, прочитайте прислів’я про здоров’я.


  1. Вправа «Сонечко і хмарка» (робота в парах)
Мета вправи  -  виявити рівень обізнаності дітей про ознаки здоровя та причини хвороб.
  Дітям роздаються зображення сонечок та хмаринок.
Завдання : написати на промінчиках сонечка відомі вам ознаки здоровя , а вхмаринці розмістити симптоми хвороб.
На дошці прикріплюються слова – підказки.
  1. Мозковий штурм «Чому люди хворіють?»
  2. Міні – лекція.
Дуже довго люди не знали, що у воді, у повітрі, ґрунті і, навіть, у роті людини живуть маленькі істоти – мікроби….
  1. Руханка – скакалочка 
  2. Вправа « До здоров’я без хвороб»
Об’єднані в 3 – 4 групи учні зображують на довгій смужці паперу  свій шлях, свої кроки до здоров’я. Це може бути малюнок, аплікація.
Завдання : зробіть доріжку, яка приваблювала б інших дітей на шлях зміцнення здоров’я . Позначте  усі перешкоди, які можуть бути на цьому шляху, і способи їх подолання.

День третій – «Шкідливі звички»
День четвертий  -  «Хочеш бути здоровим – загартовуйся»

День п’ятий  (підсумковий)- «Україні – здорове покоління»

Немає коментарів:

Дописати коментар