Шановні відвідувачі блогу!!!

Вітаю вас на моїй сторінці в мережі Інтернет!
Сподіваюся, що відвідавши її, ви знайдете для себе корисну інформацію, цікаві ідеї, що надасть вам натхення і наснагу для роботи.

З найкращими побажаннями
Царенко Ірина Вікторівна

1.15.2015

Урок з основ здоров"я у 4 класі із застосуванням здоров"язберігаючих технологій...


31 січня 2013 року у 4 класі Мануйлівського НВК був проведений інтегрований урок з основ здоров"я та класної години на тему: "А дружити треба вміти" із застосуванням здоров"язберігаючих технологій.

 Мета уроку: сформувати міжпредметну (основи здоров"я + етика) компетентність шляхом діяльнісного підходу, поняття про життя і здоров"я, як найважливішу умову щасливого життя; розвивати уміння дітей спілкуватися з однолітками, підтримувати товариські стосунки в класі між хлопчиками і дівчатками; виховувати тактовне, толерантне ставлення один до одного.


 Обладнання:  підручники з основ здоров"я (О. В. Гнатюк), презентація, наочність (смайлики, таблиці, пелюстки до квітки "сподівань"), мікрофон, лист від Шерлока Холмса, клубок ниток для "павутини дружби".

Методи та медодичні прийоми: гра "Очікування", гра "Мікрофон", гра "Влучно в ціль", розповідь з елементами обговорення, бесіда, робота в групах, гра "Ти - мені, я - тобі".

Тип уроку: комбінований

Терміни і поняття:  спілкування, справжній друг, агресор, спільники, жертва, байдужі спостерігачі, захисник.


Немає коментарів:

Дописати коментар